دانشگاه و تحصیلات عالی

مرکز اموزش علمی کاربردی انتخاب

در پي تحولات روز افزون علم، صنعت و تكنولوژي، جوامع بشري هر از چند گاهي دستخوش تعيير و تحولات جديدي مي‌شدند كه با وجود بروز واكنش‌هايي در سطوح مختلف و در طول مقطع زماني متفاوت به تدريج جاي خود را در متن زندگي مردم يافته و علاوه بر عادي شدن، رشته‌اي از تار و پود فرهنگ آن جوامع مي‌شدند.اما هم اكنون پس از گذشت دهها سال از شروع انقلاب‌هاي علمي و صنعتي، وقوع تحولات علمي و صنعتي و حتي سياسي جهان به صورت برق آسا و بلكه جهشي در مقاطع زماني كوتاه و نزديك بهم، بنيان فرهنگ و انديشه مردم جهان را مي‌لرزاند و سيستم‌هاي اجتماعي را به شدت دچار ناپايداري و بلكه نوسان‌هاي قوي مي‌كند به گونه‌اي كه اگر ساختار آموزشی، فرهنگي جوامع از استحكام و اصالت كافي برخوردار نباشد انحلال و اضمحلال آن فرهنگ قطعي و اجتناب ناپذير خواهد بود. دانشگاه هم از آنجایی که یکی از مهمترین این ساختارهاست می­ بایست از این استحکام برخوردار باشد.

فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه

  1. راه اندازي رشته هاي جوشكاري، تكنولوژي كنترل و نقشه كشي صنعتي در گروه صنعت در مقطع كارداني و به صورت پودماني (نيمسال اول 1389)
  2. راه اندازي رشته هاي حسابداري صنعتي و مدريريت كسب و كار در گروه مديريت و خدمات در مقطع كارداني و به صورت پودماني (نيمسال اول 1389)
  3. تهیه و تدوین برنامه درسی رشته لوازم خانگی برای دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی این رشته در سطح کشور (نيمسال اول 1389)
  4. راه اندازي رشته هاي لوازم خانگي و تعمير و نگهداري ماشين هاي الكتريكي در گروه صنعت در مقطع كارداني و به صورت ترمي واحدي (نيمسال دوم 1389)
  5. راه اندازي رشته هاي صنايع فلزي، الكترونيك عمومي، تاسيسات الكتريكي صنعتي و نقشه كشي صنعتي در گروه صنعت در مقطع كارداني و به صورت ترمي واحدي (نيمسال دوم 1390)
  6. تدوين دوره هاي آموزشي کوتاه مدت (نيمسال دوم 1390)
  7. برگزاري اولين همايش ملي لوازم خانگي (تير 1391)
  8. راه اندازي رشته هاي كنترل فرآيند و بازرسي جوش در گروه صنعت در مقطع كارشناسي و به صورت پودماني (نيمسال دوم 1391)
  9. برگزاري دوره هاي تك پودمان و كارگاه هاي آموزشي (نيمسال دوم 1391)
  10. تهیه بانک اطلاعاتی از پروژه ها و کارآموزی های دانشجویان (نيمسال دوم 1391)
  11. تغییر ساختار آموزشی مرکز و چارت معاونت های مرکز (نيمسال اول 1392)
  12. جذب بیش از 60 نفر از دانشجویان ممتاز دکتری رشته­ های مختلف از دانشگاه مطرح کشور و استان نظیر صنعتی شریف، فنی تهران، صنعتی اصفهان و اصفهان جهت تدریس در مرکز و استفاده از آنها در فعالیتهای پژوهشی، انجام اقدام لازم جهت صدور کد مدرسی آنها (نیمسال اول 1392)
  13. راه اندازی مرکز رشد خوشه­ های فناوریهای صنایع لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب به عنوان اولین مرکز رشد خصوصی در سطح کشور (نيمسال دوم 1392)
  14. تدوین و برنامه ریزی 4 رشته در مقطع کارشناسی ارشد با عناوین “مهندسی فناوری ارشد فناوری­های نوین در صنعت لوازم خانگی، مدیریت هوشمند سازمانهای استراتژی محور در صنعت لوازم خانگی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت لوازم خانگی، مدیریت زنجیره ارزش در صنعت لوازم خانگی” و اقدام جهت دریافت موافقت اصولی آنها، جهت راه­اندازی در مهرماه 93 (اردیبهشت 1392)
  15. برنامه ریزی جهت انجام کلیه برنامه­ های آموزشی گروه صنعتی انتخاب در مرکز (شهریور 1392)

پست های مرتبط

دانشگاه علمی کاربردی با ارائه مهارت‌آموزی یکی از مشکلات اساسی کشور را رفع می‌کند

newsroom

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های ارتباط با همسر

newsroom

آغاز ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی انتخاب

newsroom

ارسال دیدگاه