به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه انتخاب، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای از اقدامات شایسته و هوشمندانه برند ملی اسنوا در بحران ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
محسن حدادی همچنین تلاش اسنوا برای قدردانی از کادر درمان فداکار در این بحران را ارزشمند خواند و آن را نشانگر تعهد این مجموعه توانمند در ایفای مسوولیت های اجتماعی دانست که در جسم و جان ایرانیان ثبت خواهد شد.
وی در این نامه با بیان این نکته که واژگان روزمره نمی تواند آنچنان که باید ستایشگر رفتار حرفه ای اسنوا در همراهی با ملت مظلوم ایران باشد، تاکید کرد: این هوشمندی اسنوا در تبلیغات محیطی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، شایسته قدردانی است.
شایان ذکر است که اسنوا به عنوان یک برند ملی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، با راهاندازی کمپین “باهمیم” ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاعرسانی خود را برای آموزش و اطلاعرسانی به عموم مردم، کارکنان و مشتریان خود را برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری اختصاص داد و شبکه گسترده خدمات پس از فروش اسنوا (انتخاب سرویس) نیز با ارائه خدمات کاملا رایگان به کادر درمان کشور کوشیده بود تا بخش کوچکی از ایثار و فداکاری آنها را جبران کند.
اسنوا به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران همچنین با توزیع هزاران بسته حمایتی شامل اقلام اساسی در میان خانوادههای سراسر کشور تلاش کرد تا بخشی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را برطرف کند.
در عین حال مجموعه اسنوا، پس از شیوع این ویروس، ظرفیت علمی و فنی مراکز تحقیق و توسعه دانش بنیان خود را برای انجام و حمایت از پژوهش های فنی با مبارزه با ویروس کرونا و نیز پشتیبانی تولید و تامین محصولات مرتبط در این حوزه به کار گرفت.