عقد قرارداد SLA ( تفاهمنامه تعهد به مشتری) توسط گروه انتخاب
محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب روز دوشنبه در مراسم رونمایی از قرارداد تعهد اسنوا به مشتریان گفت: تصمیم گرفتیم در پاسخ به اعتماد مشتریان تحت قراردادی به آنها متعهد گردیم.
وی افزود: لذا برای اولین بار از برنامهای که ماهها است روی آن کار کردهایم، به نام قرار داد تعهد و اطمینان به مشتری (SLA) رونمایی میکنیم.
برخی از تعهدات SLA به شرح زیر است:
۱- یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط
۲- سه ماه تعویض رایگان محصول در صورت بروز خرابی از زمان نصب
۳- ۶۰ تا ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو
۴- ارائه پشتیبانی با تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات
۵- ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
۶- تضمین ارائه خدمات به هنگام (به ازای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی رایگان به مشتریان اعطا می شود)
۷- شش ماه ضمانت تعویض
۸- تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصولات
گفتنی است، در توافقنامه SLA یا service-level agreement که توسط شرکتهای ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک مابین سرویس دهنده و سرویس گیرنده تنظیم میگردد، علاوه بر طرحریزی اندازهگیری خدمات، در صورت عدم دریافت خدمات مشمول جریمه یا جبران خسارت نیز خواهد بود.